Nötskal

Ja, då har vi äntligen påbörjat vår resa till Thailand. Morgonen var, som vanligt, stressande. Inte på grund av att jag var sen med packingen eller nåt, utan att Magnus som vanligt har 200 saker att göra precis innan vi ska åka. Jag stog i hallen och väntade med min resväska och ryggsäck. “Jag ska bara in och ta en dusch”, säger han då. Eftersom detta var väntat så gick jag och slängde skräpet så länge. Väl ute i bilen, ca 15 minuter försenade så kommer jag på att jag glömt skattemärket till bilen som Lasse skulle ha. Typiskt mig. Snabb som en iller upp och hämta. När vi svänger in på Björnåsgatan ringer vårt larm. Hmm..typiskt oss igen. Självklart så var vi tvugna att åka hem igen. Tur att vi hade lång tid till godo på oss på Landvetter.

Nu sitter vi här på var sin stol brevid varandra på Arlanda och surfar lite för att fördriva de 4 timmarna innan stora planet lyfter. Jag har varit och kollat in var in-checkningsdiskarna finns. Känns lite bättre att veta om det i förväg 😛 

Såg precis att vi kommer att mellanlanda i Abu Dhabi. Ganska coolt med tanke på att det ligger i Förenade Arab Emiraten.

PS. Glöm inte att checka vår första PodCast!

Kram kram Carro 

Leave a Reply

