Dödens järnväg

Jag har lagt upp lite bilder från Hua Hin.. men nu när jag tänker på det så ser jag att vi nästan inte har några bilder alls ifrån själva stan och dess invånare. Inga stånd, affärer, ingenting från marknaderna 😦 Men men… jag laddar upp dom endå så får jag helt enkelt fylla på senare med bilder.

Vi sticker som sagt till River Kwai via Dödens järnväg imorgon bitti (om 6 timmar drygt) ett par dagar. Jag antar att det inte kommer finnas tillgång till varken telefon (iaf inte mobil) eller internet så det blir inget postande på ett par dagar. Vi är tillbaks på söndagkväll och sen så kommer Pontus på måndag och på onsdag bär det hemåt. Det kan hända att Thaicast #4 (River Kwai Special) dröjer tills att vi kommer hem, men den kommer iaf. Troligtvis blir det också en Thaicast #5 (Ponty Special) 😀

Best of Hua Hin (26 Bilder)

3 Comments »

  1. Steffan said

    Grattis så mye på 10-årsdagen som var!!!

  2. Daniel said

    Ja selvfølgelig! Jeg er glad dere koser dere i Thailand. Nyt all tid dere har sammen… Stress og mas er det nok av her i nord så ikke stress for mye mens dere er der (dere er vel på vei hjem snart?)…

  3. Åsa said

    Hej på er!
    Ville bara önska er en riktigt God Jul!! Passa nu på att dyka när ni är i södern!

    Kramar från Åsa

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

