We’re back!!

Hej allihop! Vi är tillbaks i Sverige efter en resa på 30 timmar!!! Jag kan inte säga att jag saknat vädret och kylan. Vi har haft det helt underbart i Thailand och det är verkligen ett land vi kan rekommendera nästa gång ni funderar på semester.

Vi kom hem igår (torsdag) morse kl 6.00 på morgonen och började packa upp direkt. Jag var helt slut men jag var tvungen att jobba ett par timmar. Sen så snacka man i telefon med folk så jag somnade inte förrän runt halv sju igår kväll. Jag vaknade nu, kl 05.45 🙂

Thaicast #4 är på gång och även en julhälsning ifrån Pontus!! Pontus hälsar alla så gott och av att dömma av ljusskenet han avger (hans gloria) så mår han riktigt bra! Han har också gått ner 10-15kg sen i somras.

Pontus and Mai

2 Comments »

  1. fundownload said

    vote 1 point for your blog

    please visit my blog http://indexall.blogspot.com

  2. Muchas veces el estado toma contacto con la pobreza su00f3lo (o en primer lugar) a travu00e9s del poder judicial Come on http://tropaadet.dk/bambibradshaw75660081815

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

